maanantai 5. joulukuuta 2011

Toto höpisee..


Tänään iltalenkillä vastaan tuli toinen pentu, paljon suurempi kuin minä! Mutta sen taluttaja sanoi että se on syntynyt ihan samana päivänä kuin minäkin! Voi miten hassua! Me vaihdettiin nenuja ja vähän hypeltiin. Minusta on niin mukava tavata uusia koiria, vielä minä en uskalla ihan kaikkia moikata, kun mami sanoo että minut pitää vielä rokottaa! Tällä viikolla ollaankin menossa piikitettäväksi.. Kerran me käytiin jo eläinlääkärissä, kuulemma rokotuksessa, mutta en minä mitään huomannut. Sain napostella niin paljon lihapullia, ja minusta oli vaan jännää tutkia uusia paikkoja ja ne tädit, kaikki ne tykkäsivät minusta kun olin niin rohkeakin! Minähän en pelkää oikein mitään! :)

Seiso! Pääsenköhän minä näyttelyyn, kun näin hienosti osaan seistä!

Turkkini on muuttunut jo paljon karkeammaksi, ja siinä on hassuja valkoisia karvoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti