keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Rokotus

Tänään minä kävin sitten siellä eläinlääkärissä. Siellä oli tällä kertaa paljon muitakin koiria, minä olisin tahtonut moikata niitä, mutta mami ei antanut minun! Sanoi että niiltä voi saada jotain pöpöjä. Minusta se on ihan mukava paikka, siellä käydään syömässä herkkuja! Tänään minä sain paljon nakin paloja. Lääkäritätikin oli taas kiva, paitsi että se laittoi jotain minun niskaan, ja sitten minua kutitti! Inhottavaa! Se täti muistikin minut viime kerrasta, sanoi että "sinä oletkin se eläväinen kaveri" -tottakai minä olen elävä! Hassuko se on. :) Viime kerralla sanoi että olen vilkkaan puoleinen! :D Sanoo tuo mammakin että minä olen vähän ADHD-tyyppi, kun saan illalla hepulikohtauksen...
mitä se sitten sillä tarkoittaakaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti