tiistai 13. joulukuuta 2011

Rakas lapsi

Rakas lapsi, se minä olen. Ei ole nimistä puutetta! Minä olen Toto, minä olen Totti, minä olen Tottipotti, minä olen Hottentotti, minä olen Totsi, minä olen Torsti, minä olen Töpykkä, minä olen Pikkurakki, minä olen Possu, minä olen Nääppy, minä olen Näpöstäjä. Ne minä olen, ja paljon muuta! :D
Ja lelujakin minulla on vaikka muille jakaa, on nalleja, muita pehmoja, palloja, riepuja, kaikenmaailman rinkuloita ja renkuloita, niin ja puruluita! Ja kaikki muutkin tavarat mitkä saan napattua ovat minun lelujani!

Yksi juttu minua jänskättää, mamma sanoi että minulta putoaa kohta hampaat! Eihän ne nyt mihinkään putoa! Eihän? Kyllä se niitä yrittää tirkistellä melkein joka päivä, ja siitähän minä en tykkää! Ihan hyvät hampaathan minulla on, terävät ja kovat, niillä on hyvä järsiä kaikenlaista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti