sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Joulua odotellessa

Jokohan se joulu pian tulee, ne sanoo että se tulee, mutta ketään ei näy.
Ja minun pitää olla kilttinä. Kai se liittyy siihen jouluun.
Joku joulupukki on kuulemma semmoinen joka antaa kilteille lahjoja.
Viime jouluna minä olin vielä melko pieni bulldoggi, enkä siis muista olinko kiltti.
Nyt minä yritän kovasti olla!
Toivottavasti se joulupukki muistaa myös minut!


Laittoivat minulle tötterön päähän, tonttuhatun.
Minulla oli sitten ihan tonttuolo.



..ja joulukalenteri! Sellaisen sain.
Siitä saa joka aamu avata luukun, ja siellä on jotain namia.
Hei jos avattais kaikki kerralla? Jooko?



Käytiin ulkona.
Iso vesikin jo jäätyy, kohta päästään jäälle kirmailemaan!
Vielä en saanut mennä, jää ei kestä vielä kävellä.
Kyllähän se minut kestää, mutta parempi olla nyt kiltti ja totella, näin joulun alla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti