perjantai 21. joulukuuta 2012

Hei hyvää joulua!


Meille tulee joulu. Tuleeko teillekin? 
Meille tuotiin joku puu sisälle, joko sain minäkin sisävessan? 
En. Se on joku joulukuusi. Siihen laitettiin valoja ja jotai hörtyjä...
Vähän kummaa touhua, eikö?
Ja sitä paitsi, se laitettiin vitriinin päälle, enhän minä sinne edes yllä! 
Ja sen alle laitettiin jotain paketteja, kuulemma kilteille.
Kuulin minä että minullekin olisi joku paketti.
Olenhan minä ollut ihan kiltti.
Kai.
Paitsi että olen juossut pitkin naapurien pihaa,
kapinoinut villapaitaa vastaan,
ja varastanut vaatteita pestyistä pyykeistä..
ja hyppinyt ja pomppinut, paljon.
Mutta jos kuitenkin?
Olen ollut kilttikin,
olen antanut leikata kynnet, putsata korvat,
olen nukkunut kiltisti, omalla patjalla
(pieniä paikan valtaus yrityksiä lukuun ottamatta),
olen syönyt kaikki ruuat ja herkut ilman vastaväitteitä,
olen käyttänyt pakkasella kuitenkin nuttua ja tossuja ihan kiltisti.
Olen muistanut tervehtiä kaikki vieraat ranskalaiseen tyyliin,
innokkaasti pomppien  ja suukotellen.

Minä tykkään salaa joulusta, se on kivan pehmeä, ja kutittava!


Kukkuu!


On meillä pallojakin, joulupalloja, niillä ei saa leikkiä.. 

Valoja ja kaikkea... ihanaa, jännää! 


Mut hei! Hyvää joulua kaikille sivuilleni eksyville!!
T: Toto ja Toton poppoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti