torstai 4. lokakuuta 2012

Toto saunatonttu

Minä pääsin kokeilemaan jotain ihan uutta juttua, nimittäin saunaa, kerrassaan jännittävää!
Sinne ne ihmiset vaan menivät istumaan ja heittelemään vettä kuumille kiville, ja haistelemaan höyryä...
No pakkohan minunkin oli kokeilla kun se kerran on niin mukavaa!

Ensin piti juoda vettä, etten kuivu ihan pieneksi rusinaksi...

 Jaa, tämmöinen.. mikäs tässä on ideana..

Huh hellettä!
(ihmiset eivät jostain syystä tahtoneet minun kanssa samaan kuvaan..)

 Pitihän se sitten pesullakin käydä, tämä kuivaus vaihe on kaikkein inhottavinta!

Hei, juhuu!? Mä oon jo valmis!





2 kommenttia:

  1. Hih, mikä saunatonttu! :D

    Totolla on kyllä niin nätti tuo kuono ja avoimet sieraimet! Mä tykkään!

    VastaaPoista
  2. Samaa ovat sanoneet sieraimista myös kasvattaja ja eläinlääkäri. :)

    VastaaPoista