tiistai 23. lokakuuta 2012

Karhujahdissa

Tässä muutama kuva tämän päivän leikistäni: Hurja karhujahti!
Minä olen suuri metsästäjäsankari synkässä karhumetsässä. Tarkka vainuni löysi varmasti karhun jäljille ja sitten se oli menoa! Taistelin hurjan suuren karhun kanssa, ja kuinkas siinä kävikään?

Siinä se on, suuri karhu, se tuijottaa minua nälkäisenä, se tahtoo Ranskalaista ruokaa,
pulleata ranskanpossua!


...mutta minä olen uljas metsästäjä, en pelkää suurintakaan karhua! Kimppuun!
Tiukka ote nenästä ja se on menoa nyt!


Siitäs saat! Minua et nappaa!


...pieni hengähdystauko paikallaan.. huh. karhukin alkaa väsyä.


Ja taas mennään!
Jos karhu tulee metsässä vastaan, kannattaa tarttua sitä ensin  hampailla nenästä! 


Ärrrr, ja viimeinen silaus, purraan niskaan! Siitäs sait! Luuletko vielä olevasi metsän kuningas?


Karhu taltutettu! Minä, suuri metsästäjäsankari, minä tein sen!

1 kommentti:

  1. hyvä Toto! suuri karhun metsästäjä! :-) hauskoja kuvia! :-) toto tomeralle rapsuja

    VastaaPoista