perjantai 17. elokuuta 2012

Paljon onnea Minulle!

Paljon onneeeaa vaan... Minulle!!
Tänään on minun syntymäpäiväni, 1 vuotta. Olenkin iso poika.
Lenkilläkin olen koittanut olla mallikelpoinen bulldoggi, en minä viitsi vastata kun toiset haastaa riitaa!

Minua vähän jänskätti muistavatko ne antaa minulle lahjoja ollenkaan. Olen kyllä yrittänyt olla kovasti kiltti.
No viimeinkin kun Hoo tuli töistä, lenkin jälkeen sain "synttärikakun", ja SITTEN, syntymäpäivän kohokohta, oli lahjojen vuoro.

Tässä minun yksivuotis kakkuni!


Sehän maistuu ihan hyvältä!


Tässähän ihan liikuttuu, lahjoja, minulle!
( VIIMEINKIN!!)


Aivan valtava luu, ihan sankarin kokoinen!


...ja  varsin lennokas paketin avaus! Tadaaa! Pehmohiiri! Tätä on kiva viskoa!


Kyllä nyt kelpaa, ja lisää on luvassa, luulenpa että huomenna saan vielä jonkin lahjan, koska meille tulee vieraita, ja ne saavat syödä ihmisten kakkua.. kai minäkin saan maistaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti