keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Lattioiden kastelua..

Meillä oli tässä lattioiden kastelu päivä, ensin mami rymisteli punaisen paholaisen kanssa joka huoneessa, ja minä yritin komentaa sitä, mutta se vaan melusi. Sitten laitettiin vettä sankoon, ja jotain ihanan hajuista ainetta, kuulemma pesuainetta, jota ei saa maistaa.. Sitten mami leikki kivalla lelulla, jossa on pitkiä suikaleita, upotti sen veteen ja pyöritteli pitkin lattioita, ja ei, minä en saanut leikkiä sillä, kovasti kyllä yritin!

Tämmöinen meille laitettiin lattialle, minun uusi leluni! Sitä pitää käydä vähän väliä nykimässä!
Se on kuulemma matto...

Paras tapa viettää pakkaspäiviä on riehua sisällä hullun lailla, ja sitten nukkua pehmoisessa tuolissa.

Minä sain uuden hienon kaulapannan, isojen poikien pannan!



Oijoi, mitä korvani haistavatkaan, voileipiä! Minulle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti