keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Lenkkeilyä!

Lenkkeily on kivaa, varsinkin aamulla kun mammalla on kiire töihin, minusta on mukava kävellä kauas ja sitten.. istua ja ihmetellä! :D Siinä se komentaa ja vetää, ja hyörii ja pyörii. Ja minä vaan istun. Ja sitten se nappaa minut syliin. :D On siinä lenkkeilyssä muutakin mukavaa, näkee paljon ihmisiä ja toisia koiria, minä olen tutustunut mm. bichoniin, mäykkyihin, japaninpystykorviin, perhoskoiriin, lappareihin, pohjan pystykorvaan, jack russeliin ja suursnautseriin! kivaa!
 Mamma on silloin tällöin kyllä vähän tylsä, en minä saakaan kaikkien kanssa leikkiä! Lenkin varrella on muutenkin monenlaista mielenkiintoista, haukkuvia pikkupiskejä, häkissä räksyttäviä sakemanneja, ylämäkiä ja alamäkiä, autoteitä.. Sitä minä en kyllä ymmärrä miksi joillain koirilla on niin paljon asiaa.. Minä en viitsi edes vastata niille! :)

MOI!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti