perjantai 25. marraskuuta 2011

Turinoita..

Noniin! Sitten tähän päivään, minä olen jo niin iso poika! Painankin jo 7 kiloa! Olen opetellut lenkkeilyäkin, en minä paljoa jaksa, mutta kyllä minua vähän kiinnostaa jo tuo maailma. Tänä aamuna kävin ehkä noin 400 metriä kävelemässä. Ennen minulle on riittänyt n. 100 metrin "lenkki" :). Ja ulkona harjoiteltiin sivulle tuloa ja seuraamistakin, kyllähän minä poika teen, jos tarjolla on lihapullaa! nam! :P

Enkös muuten olekin aika komea poika!


Pallo on ihan ykkönen! Sitä voisin tuijottaa vaikka kuinka!


mälsää, käsketään ja komennetaan, mutta jos en tottele, en pallokaan lennä.. hmph!


jokunen päivä sitten tapasin Pyryn! Siitä tulikin heti minun kaveri!


...ja miten lämmin häntä sillä onkaan, kivasti lämmitti pientä pyllyäni, kun istahdin sen päälle!


..mutta, voi, Pyryn piti lähteä omaan kotiin! *halaus* kiva kun kävit! Nähdään taas!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti